onsdag 23 januari 2008

Hör upp, komplettister!



Min stripserie Bob-Henry har äntligen kommit i tryck för första gången. I nr 1-2008 av norska Ernie-tidningen. Hurra! När årets första svenska nummer av Ernie kommer vet jag inte riktigt men den kommer vara med där också.
Någon dagstidning är inte fixad än men vi jobbar på det. Är det någon av mina cirka tusen stadigt återkommande bloggbesökare som i sitt dagliga lönearbete typ liksom är ansvarig för en dagstidnings seriesida och vill lukta lite på Bob-Henry är det bara att höra av sig vettja!l

3 kommentarer:

Repoman sa...

Hihihi, det där ser ju lovande ut! Men varför får norrmännen smaka på nyhetens behag först?
Kan du få de svenska utgivarna att använda de norska pratbubblorna skulle det vara kanon!

Johan Wanloo sa...

Jag skrattar aldrig så mycket åt mina egna serier som när jag läser dem på norska.

Nej, det är inte sant.

Jag skrattar åt mina egna serier hela tiden!

jacobsteel sa...

vad snygg den var i färg! :)