tisdag 20 maj 2008

Kärlek



Jag tycker om min Nintendo DS så mycket att jag ritade av den.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Visst älskar man sin DSlite. :-*

Anonym sa...

vilka spel lirar du? jag började just med the world ends with you. lite eksemframkallande japanskt men ändå helt okej. annars är ju professor layton en favorit!

Johan Wanloo sa...

Jag hinner tyvärr inte spela så mycket som jag kanske skulle vilja. New Mario Bros gillar jag. Mario Kart likaså. Animal Crossing lyfte aldig tycker jag. Kör Brothers in arms just nu men det känns knöligt. NDS är ingen maskin för realistisk skjuta-action. Ska snart sätta tänderna i Final Fantasy III hade jag tänkt. Är lite sugen på det där The world ends with you. Gillar att spela RPG´s men jag har av nån anledning aldrig spelat färdigt ett enda förutom Sukoiden till PS1 back inna day.

Repoman sa...

Kan ju tipsa om Legend of Zelda: Phantom Hourglass.
Väldigt underhållande! Annars är ju Big Brain Academy jäkligt...enerverande.