torsdag 21 augusti 2008

Ute nu!

Eller ja... Eftersom jag inte gjort någon sådan här skrytsam uppräkning sedan innan sommaren har en del tidningar redan försvunnit från hyllorna men jag listar dem iallafall. Kanske blir NÅN komplettist glad. Är jag ett superdrygo för att jag ens tror att jag HAR nån komplettist i min fanskara? VEM BRYR SIG VAD NI TYCKER?!?!
Nåväl...

Larson nr 8 2008. I Jim & jakten på guldankan uppdagas sanningen om professorn. Det är även städdag hos västsvenska lingonplockningsföreningen och Åke Ninja skaffar sig en sommarvikarie.

Larson nr 9 2008. Mer av samma fast bättre. T ex blir Mölndals-Ola kung till Professorns stora irritation i detta nummers avsnitt av Jim & Jakten på guldankan. Kjell och Ivar - metalkrigare strippar. Osv...

Ernie 4 2008. Sexton strippar med Bob-Henry och hans pingvinpolare Elton. I alla tider har folk varit på mig och sagt "varför gör du ingen strip-serie?" Nu gör jag det. Så spring och köp!

Sweden Rock Magazine nr 53. Kjell och Ivar - Metalkrigare kör vilse.

Och i norge medverkar jag i:

M nr 7 2008. Metalspecial med tre sidor Kjell & Ivar - metalkrigare.

M nr 8 2008. Jag visar upp de eklektiska talangerna på Ärlige Johans artistförmedling och dessutom är det dags för den slutliga uppgörelsen mellan Västsvenska lingonplockningsföreningen och Trattkantarellsplockningsklubben.

Ernie 4 2008. Bob-Henry. Pingvin. Och Idi Amin.

Och snåla jävlar kan gratisläsa Här (scrolla ner) och Här (nya teckningar nästan varje Lördag).

1 kommentar:

Anonym sa...

Bläddrade i nya Larson på Coop idag. Såg att Johan Andreasson visst är redaktör. Hur länge har han varit det? Jag läser liksom aldrig Larson, men jag har undrat vart Johan tagit vägen. Förr häckade han ju ofta hos Carlsen.