tisdag 21 oktober 2008

Äsch, glöm allt jag sagt!


Igår skrev jag som bekant att jag skulle sluta skryta om vilka tidningar jag var med i hela tiden. Haja pinsamt att jag idag bara MÅSTE berätta om att min strippserie Bob-Henry kommer att gå i tidningen Elvis f rom nr 6-2008. Två sidor i varje nummer kommer det bli. Detta är alltså HELT NYA strippar. Det handlar inte om repriser från Ernie. Faktum är att just nu kan du köpa både Ernie och Elvis den här månaden och få HELT NYTT MATERIAL till livs i båda tidningarna. FANTASTISKT! MINA ÖGONGLOBER EXPLODERAR AV UPPHETSNING!! KÖP NU ANNARS STARTAR TREDJE VÄRLDSKRIGET IMORGON!!! AROOOGA!!!!
Ursäkta, jag kunde inte låta bli en sista gång...

5 kommentarer:

Max sa...

Se på tusan. Då är man i gott sällskap nu. Och blaskan lär ju tredubbla sin försäljning.
Egmont kan när dom vill.

jonaso sa...

Du kan ju faen inte sluta skryta om det Wanloo.......då måste man ju köpa alla tidningar i hela världen för att se om du är med i dem eller inte......fatta dyrt det blir! Dessutom blir det svårt att följa med för en annan som bor i Nörje. Inte sluta med de vettu....Kan du förresten inte samla alla "Torsten eller "Atari STen" i en liten och behändig bok?

Johan Wanloo sa...

Max: Dom är FINA mäniskor. det har jag alltid sagt!

jonaso: Men det är ju jättebra att du köper alla tidningar. Ekonomin behöver stimuleras. Och i Nörje är jag med i Ernie och M så det råder ingen Wanloo-brist där.
Och den där sista frågan ska jag låtsas om att du inte ställde...

jonaso sa...

Ja, jag har ju inga problem med att följa med utgivningarna i Nörje, M läses slaviskt varje månad. Men.....vad med en Wanloo tidning.....på slutet i tidningen kan du ju fylla på med dina första alster....med tillhörande kommentarer från skaparen själv? Kanske det är bättre en mitt andra förslag......då de, Torsten eller Atari STen, kanske inte åldrats med stil ;)

John Eje Thelin sa...

Ew. Din närvaro gör å andra sidan att Cronstam slipper bli stämd för falsk marknadsföring när han har med ordet "humor" på omslaget.