måndag 26 januari 2009

Vad har du gjort i helgen då?



Jag har byggt Lego.... STENHÅRT!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Denmarks finest!

Repoman sa...

Lego är världens bästa leksak, möjligtvis med undantag av plastpåsar och kottar.

Svensson sa...

Jag saknar mitt Lego...

En förnämlig leksak man kunde bygga snygga hus med, med speciella minibilar till; jag snackar 60-talslego.

(För övrigt kanske du är intresserad av mitt sista inlägg på "Guldankan", skrivet för över en vecka sen, ett där jag förklarar mig en smula. Efterlängtat av alla andra kommentarer att döma...)

Daniel sa...

Har nästan glömmt Lego, och det är synd. Dagen man la Lego som dataspel var dagen då kreativiteten fick sin största törn!

IllvilJa sa...

Lego lever fortfarande! Och ja, det är världens bästa leksak, vilket vi ser till att nästa generation också inser!