onsdag 6 maj 2009

Några smågrejer bara



För det första så kan ni kolla in den fanart jag gjorde till Kim W Andersson och hans serie Love Hurts. Jag tror det är den äckligaste fanarten han kört hittills. Men så var jag ju en splattersnubbe av rang en gång i tiden också. Kim gjorde en urtjusig fanart till mig för ett tag sen som ni kan kolla in HÄR.

Apropå Kim så medverkar han i det HÄR urfestliga reportaget. 

För det andra är det nya besked gällande Larson. Det är nu spikat att Larson kommer ut resten av året med 13 nummer och jag medverkar med nya serier i ALLA dessa. Så ni kan t ex se fram emot en femsidors specialserie som kommer till hösten. I den tar jag en gammal folkkär figur och kör den genom Wanloofiltret. Det är ett drömprojekt och ni kommer att skita på er så roligt är det. Sen, och detta är jag väldigt glad över, kommer Jim & Jakten på Guldankan få ett ordentligt avslut. Alla trådar kommer knytas ihop. Hittar de guldankan? Vad är det för demoner som rider Professorn? Vad är egentligen grejen med Mölndals-Ola? 

För det tredje så har ni väl inte missat att jag Twittrar? Följ mig här: http://twitter.com/johanwanloo

1 kommentar:

Ari sa...

Tråkigt att Jim & jakten på guldankan sluter. Men inget varar för evigt.