måndag 25 maj 2009

Skivomslag



Den här har jag gjort. Omslaget alltså. Musiken står Jonas Slättung och Tommy Svensson för. Det handlar om aningens proggig barnmusik. Det luktar gillestuga med bordtennisbord och plyschdräkt och gårdsfest i Majorna. Jättebra. Provlyssna HÄR.
Detta är alltså slutprodukten av det jag visade upp i den här postningen. Att göra skivomslag tar fram besten i mig. Jag vrider mig närmast utåin för att göra nånting fräsigt. Ändå har jag gjort det så löjligt lite. Detta är typ mitt tredje skivomslag överhuvudtaget. Jag gör gärna fler.

2 kommentarer:

Anders sa...

omslagen till idiot's skivor är ju bra, själv så har jag ett fint ex av du ser bra ut skivan.. eller fint och fint skivan är bränd och omslaget är väl utskrivet på någon skrivare i norsjö men iaf.

Redaktör'n sa...

Och jag har en skiva med Sörn's vars omslag jag vill tro är skapat av dig. Eller hade snarare, en kompis kidnappade den samma dag jag köpte den och har sen dess vägrat lämna tillbaka den.