lördag 7 november 2009

Gäääsp...

Oj vad är klockan? JÖSSES! Har hela veckan gått utan att jag uppdaterat?!? Hur gick det till? Men vad skönt det var att inte blogga. Jag tror jag fortsätter med det ett tag. Inte bloggar alltså. Jag ska försöka teckna färdigt en bok, rita lite på en annan grej som kommer få er att SKITA PÅ er sådär 2011 nånting, rita lite brödjobb och FRAMFÖRALLT samla på mig lite att säga innan jag börjar igen. För det gör jag förstås. Ska vi säga att vi ses här igen typ efter jul? Ok bra!

Och Twittret fortsätter som vanligt. Twitter är helt grymt. Börja med det ni också!

21 kommentarer:

Pidde sa...

Efter jul?!

Jag och Gunnar Rehlin begriper oss fortfarande inte på Twitter. Vad är grejen?
Däremot är vi nu hooked på LinkedIn.

Johan Wanloo sa...

Stoppa pressarna! Gunnar Rehlin begriper sig inte på Twitter!! Extra extra!!!

johan sa...

Amen vad FAAAN Johan....

Efter jul, fattar du hur långt det är dit? Tänk om!

malin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
malin sa...

I natt drömde jag att jag mötte dej vid en loppmarknad som kraschats av en gigantisk grävmaskin. Och att jag refererade till din blogg och ditt kommande verk! Jättekonstigt.

Johan Wanloo sa...

Johan: Det är JÄTTEMÅNGA härligt bloggfria dagar.

Men seriöst... Kan man inte blogga ordentligt ska man ge fan att blogga alls. Jag har gått på halvfart ett tag och slentrianmässigt slängt in Bob-Henry-strippar när jag inte kommit på nåt bättre. Så då är det bättre att pausa ett tag.

Malin: Verkligen. Själv drömmer jag säkert två gånger i veckan att jag åker båt till England.

Tjernberg sa...

Låter vettigt. Ladda batterierna ett tag.

Men fler smakprov på framtidsboken tack!

Bure sa...

Jul? neej! SÅ kan du inte göra! Vad ska jag nu göra med mitt liv ända tills dess? :S

Är väldigt nyfiken på den där 2011-idén dessuom!
Har svårt att tro att nån kan arbeta så länge med nåt! Själv skulle jag säkert tröttna inom en månad för att jag har fått en massa nya idéer som känns mycket roligare och bättre! (iaf om jag inte har nån som driver på) :P

TJERNBERG sa...

Tror att det hela handlar om en präst som ska missionera nånstans i ingenmansland. Så bryter nån sorts pandemi ut, och prällen står emot med allt han förmår!

Nåt sånt är min tes till det hela. Johan sitter och jobbar på en längre episk berättelse om zombies och vilda äventyr! Har jag rätt? Har jag? HAHa!

Conny sa...

Eftersom Johan har twittrat mycket om Dolph lundgren så kommer säkert någon ny strip om honom..
"Dolphs andra inhopp i kultur sverige...Antikrundan....allsång på skansen....på spåret..."

Johan Wanloo sa...

Det var den första gången någon kommit med en BRA "Det där kan du väl göra en serie om"-idé!
Jag snor den direkt.
Tack tack!

TJERNBERG sa...

Uppmaning till alla Wanloo-fans!

Ni har väl inte missat namninsamlingen: http://www.namninsamling.com/site/get.asp?wanloo?!

Avslutas 1 Mars 2010! Sno på!

Conny sa...

COOOLT , Trevlig att kunna vara till hjälp ;)

TJERNBERG sa...

Sorry. Det hade smygit in sig några extra tecken i URLen. Här är den korrekta, för alla som inte skrivit under än: http://www.namninsamling.com/site/get.asp?wanloo

IllvilJa sa...

Kan varmt rekommendera LinkedIn!

Twitter vågar jag inte ägna mig åt, diverse RSS-feeds från bloggar och nischade nyhetssajter är allt jag hinner.

Dessutom är jag lite frustrerad över att jag inte hinner blogga oftare än ca ett inlägg per år på min blogg, så jag misstänker att twitter kommer bli ett ännu värre stressmomen.

(Men jag vet att många uppskattar tjänsten...)

Anonym sa...

Ingen uppdatering på snart en månad. Är bloggen nedlagd? Tråkigt i så fall.

Johan Wanloo sa...

Det står "Ska vi säga att vi ses här igen typ efter jul?"

Det betyder att jag kommer börja blogga igen efter jul.

Ses då!

TJERNBERG sa...

Akta dig för julskinkan nu bara.

Emelie sa...

Sitter här med Den skitstora Johan Wanloo-boken och Johan Wanloo rules. Båda är genomlästa och fan vad jag har garvat!
Börjar fundera på att plocka fram min dröm jag hade när jag var åtta, att bli serietecknare, igen.
Tack för allt jobb och alla serier! :D

Burre sa...

Nu är det snart "efter jul" :D

Bräckar'n sa...

Haha, visst längtar man. Johan ska fanimej upp från britsen och, must- och skinkstinn eller ej, börja blogga igen senast den 25:e!

*mohahaa*