måndag 6 september 2010

Jag har startat en webserie!

www.rockmanlyfist.com

11 kommentarer:

Kalla Kåre sa...

Harrejävvlar vad spännande det börjar bli men varför pratas det svenska i sista rutan i veckans serie?

Johan Wanloo sa...

Jodu det kan man fråga sig... Da-da-DAAA!

Anonym sa...

Vad är adressen då?

:p

Johan Wanloo sa...

http://www.gocomics.com/loveis

Kalla Kåre sa...

Vojne, vojne. Kjell-Åke är misstänkt lik Göran Johansson. Detta kan aldrig sluta väl.

Kalla Kåre sa...

Vojne, vojne. Kjell-Åke är misstänkt lik Göran Johansson. Detta kan aldrig sluta väl.

DH sa...

Du borde verkligen uppdatera i alla fall två gånger i veckan... börjar bli lite väl spännande för att en gång i veckan ska kännas bekvämt.

Johan Wanloo sa...

Om man gillar Rock Manlyfist och vill att den ska uppdateras oftare finns det bara EN sak att göra; Dela med sig! Tipsa sina polare, länka från blogg, Facebook, Twitter osv osv. Share-knapp finns på Rock-sidan.
För när jag har 10000 besökare i veckan... Då blir den DAGLIG!

Anonym sa...

Hejsan Johan, jag såg ett av dina inlägg efter att ha sträck-läst(på sisådär 5 minuter men vafan...) de adrenalinstinna, actionpackade hardcore råa 8 episoderna som utgör ROCK MANLYFIST!!!(Går bara att skriva med CAPS och med minst 3 utropstecken!!!) och ser att din bibbla tydligen inte har längre än till volym 5 av "Berserk". Menar du den efterblivna japanska serien med en riddare som hugger på jättestora monster med ett ännu större svärd? Om du menar den så går alla de att läsa på AnimaA, googla skiten. Kan tipsa om Akira när du ändå så är igång, och Lone Wolf and Cub.

Disclaimer: jag är inte en dryg fanboy som vältrar mig i högar av japansk popkultur, jag köper inte en massa dvds med "Anime". Jag tycker dock att japan liksom många andra länder har feta serier som är värda att läsa, och jag minns en tid när man kunde säga att man gillade japanska serier utan att behöva skämmas för det.

Men återigen: ROCK MANLYFIST!!! YEAA-AAH!

Anonym sa...

Det var jag som postade förra, men efter att ha läst om ROCK MANLYFIST!!! måste jag dubbel posta för att ge röst för ruta 5 i episod 2. Grymt fäaett.

Unknown sa...

God dag senor Wanloo.

Geniale greier.

Takk skal du ha:)