fredag 17 februari 2012

Houston, we have omslag!



Jag har ett airbrushverktyg och jag tänker använda det! Form och sånt är gjort av Josefine Edenvik. Boken är på tryck nu och kommer landa på pallar hos förläggaren den 15:e mars, enligt redaktör Mats. Skit blev plötsligt på riktigt. Jag är uppspelt och förväntansfull som om detta vore om inte min första bok så iallafall min tredje. Jag minns det som igår när Mats och Johannes frågade ifall jag ville göra något hos dem. Jag blev så glad att jag nästan började gråta. Och nu tre år senare är detta något snart här. Tycker ni jag uttrycker mig pompöst och känslosamt? Vänj er! Livet är för kort för att inte vara pompös och känslosam.

1 kommentar:

Mattias Andersson sa...

Grattia grattis! Vad roligt! Jag kan tänka mig glädjen med att få ut böcker! :) Det ska bli kul att se!

/Mattias