onsdag 16 januari 2013

Vad händer med Rock Manlyfist?


Såhär ser det ut på mitt ritbord just nu. Nästnästa avsnitt av Rock Manlyfist tar sin brutala form. Såvida jag inte blir påkörd av en buss eller nåt kommer Rock Manlyfist att börja publiceras regelbundet som webserie igen måndagen 21 januari och sen kommer den börja gå med en sida varje vecka som vanligt. Jag var tvungen att ta en paus över julen eftersom jag behövde jobba med Kapten Klara i DN och En brat i skogen till 91:an samt skriva lite på en än så länge hemlig grej. Men nu kommer den tillbaka. Ville bara säga det. För er som föredrar er Rock Manlyfist på Svenska och på papper i varje nummer av Herman Hedning kan jag upplysa om att mycket snart kommer jag börja teckna helt nya, serietidningsexklusiva avsnitt av Rock Manlyfist som alltså  INTE kommer gå på Internet först. Men det är snart det. Allra närmast tar ni och kollar in rockmanlyfist.com på måndag tycker jag!